Kulki zanętowe

Squid Premium Series ProfessionalBAITS

Squid -Pro- Black

..Nasza nowa seria czarnego squida która, zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających karpiarzy. Kulka ta jest naszpikowana wszystkimi najlepszymi składnikami, które są dostępne na rynku Polskim oraz zagranicznym. Fenomen skuteczności tej serii polega nie tylko na tym ,że zostały wykorzystane najlepsze składniki ale również chęć stworzenia serii zawodniczej ,która będzie doskonałym narzędziem do wygrywania zawodów .Jak wiecie każda woda ma różne bazy pokarmowe jak również karpie na różnych wodach maja różne upodobania .Dlatego po długich testach i modyfikacjach w celu udoskonalenia tej serii wypuściliśmy  serię Squid-Pro-Black dzięki której jesteśmy pewni ,że trafiliśmy w wasze gusta ,oraz ta seria zdoła sprostać wymaganiom najbardziej wymagających karpiarzy.Chcieliśmy wypuścic również serię która będzie  doskonale działać przy skrajnie niskich temperaturach.Dlatego dzięki naszej serii Squid-Pro-Black nasi klienci złowili wiele wspaniałych okazów, które były łowione na przełomie jesieni i zimy jak również zimy i wiosny gdzie woda oscylowała w granicach kilku stopni.Duża zawartość hydro-squida oraz ekstraktów ze squida powodują tę przynętę konkurencyjną dla naturalnej bazy pokarmowej na każdej wodzie ,oraz o każdej porze roku.Jesli szukacie kulki zawodniczej lub polujecie na okazy karpi ,oraz amurów których za nic nie możecie sprowokować do brania to jesteśmy pewni że ta kulka jest właśnie dla Was.Na naszej wodzie testowej którym jest  łowisko u Schabińskiej Krzemienna nad Sanem złowiliśmy wiele starych ryb ,które przez kilkadziesiąt  lat nie były w zasięgu żadnego karpiarza.Jeśli szukacie serii która pozwoli wygrywać zawody oraz zdobywać wysokie lokaty to Squid -Pro-Black jest doskonałym wyborem.

Squid-Pro- Red

Przedstawimy kolejną serię z naszego szerokiego asortymentu Squid-Pro-Red.Pod tą tajemniczą nazwą znajduje się nie tylko doskonała seria przynęta, ale również kawałek historii z naszej trudnej i bogatej wody testowej, na której od 4 lat poznawalismy wszystkie żyjące tam organizmy, którymi żywi się karp. Do stworzenia przynęty doskonałej potrzebowaliśmy nie tylko wiedzy na temat podwodnego świata, bazy pokarmowej, jak również składu chemicznego naszej wody. Dopiero na tej podstawie zaczęliśmy budowę naszego czerwonego squida. Tak właśnie powstało niesamowite połączenie tego co znajduje się na dnie naszego niesamowicie bogatego w pokarm naturalny zbiornika, jak również najdoskonalszych i najlepszej jakości składników dostępnych na rynku. Nasza seria zawiera maksymalne ilości takich składników jak mączka z Kałamarnicy, Mączka krylowa, LT94, mączka Pre-distige, mączka szprotkowa, ochotki w najczystszej postaci, hydrolizat krylowy itd. To tylko kilka rzeczy, jakimi jest naszpikowana nasza przynęta. Seria ta zaprojektowana jest do łowienia przez cały rok, przez to idealnie zastępuje naturalne pożywienie karpi w porach roku, w których właśnie naturalnego pokarmu jest coraz mniej. Niesamowicie bogata konstrukcja naszej bazy idealnie spisuje się na wszystkich wodach gdzie tętni podwodne życie. Jeśli karpie latami pasły się ochotkami, ślimakami, małżami to na pewno nie przepłyną obojętnie obok Squid-Pro-Red. Przynęta ta dawała nam piękne ryby w momentach, kiedy nie działo się absolutnie nic ! W tej przynęcie zamknięte jest absolutnie wszystko, za czym karpie przekopują dno, oraz co stanowi ich naturalny pokarm.

Squid -Pro-Spice

Długo oczekiwana kulka Squid-Pro-Spice jest uzupełnieniem naszej topowej serii Squid ,dzięki czemu możemy się dostosować do różnych wód .Jak wiecie każda woda ma inny skład chemiczny ,PH oraz ilość tlenu jak i różne kolory przez co z doświadczenia wiemy, że nie ma jednej uniwersalnej kulki na wszystkie wody.Właśnie dlatego stanęliśmy na wysokości zadania aby stworzyć idealnie skomponowaną linię kulek o profilu squida z różnymi sekretnymi dodatkami do łowienia przez cały rok w rozmaicie różnych akwenach.Seria Spice cechuje się wysoką zawartością ostrych przypraw opartych na legendarnym Robin Red jak i ekstraktów ,które powodują podwyższenie temperatury ciała ,lepszą perystaltykę jelit, wzmożenie apetytu jak również szybsze pobieranie jak i trawienie pokarmu .W naszej serii Squid każdy znajdzie coś dla siebie znając zwyczaje ryb panujących na swoich akwenach.Długie testy naszego Squid-Pro-Spice tylko potwierdziły nasze przypuszczenia ,że idealnie sprawdzi się w płytkich akwenach z mocno zmąconą wodą ,w której jest mało tlenu.Nasi przyjaciele złowili masę pięknych ryb na swoich lokalnych wodach właśnie o takim charakterze wody.

Pro-Sl 1

Przedstawiamy Wam pierwszą z naszych trzech serii przynętę, dzięki której złowiliśmy wiele wspaniałych ryb. Kulka ta została zaprojektowana do łowienia w wodzie o różnej temperaturze. Dlatego bardzo długo poddawaliśmy ją swoim testom. Do stworzenia tego unikatowego produktu użylismy najlepszej jakości mączek mlecznyno-orzechowych dostępnych na rynku nadając tym samym mega kremową nutę zapachową. Co do skuteczności w ciepłej wodzie nie mieliśmy żadnych podejrzeń, że będzie to orzechowo-mleczny killer. Dążąc do doskonalenia tej serii chcieliśmy uzyskać nie tylko cały program na zimną wodę, który wyrwie z letargu najbardziej ospałe ryby, ale również przynętę którą z powodzeniem będziemy mogli stosować przez cały rok na różnych wodach. Nasze łowisko które jest wodą testową każdej naszej serii jest wręcz podwodny królestwem dla zamieszkujących tam ryb. Niezliczoną różnorodność podwodnego świata takiego jak ślimaki, małże, ochotki, i wiele innych podwodnych stworzeń, dzięki którym ryby mają niesamowite przyrosty, podnoszą nam poprzeczkę w projektowaniu przynęt. Dlatego właśnie zamknęliśmy w jednej przynęcie wszystkie najlepszej jakości składniki dostępne na rynku. Duże zawartości szybko przyswajalnych komponentów płynnych w połączeniu z bardzo lekkostrawną bazą i kilkunastu sekretnych dodatkach takich jak garść naszego dennego bogactwa dennego tworzą przynętę doskonałą, która spełnia dokładnie to czego od niej oczekiwaliśmy. Wysoka zawartość mączki z orzechów tygrysich oraz ekstraktów pozwala nam na skuteczne łowienie w miejscach w których użycie orzecha jest zabronione lub zostało zakazane a ryby doskonale pamiętają ten smak.